2014-01-26
 09:16:41

Basket, bad och sånt

Nu har blogglusten tagit en paus. Vi har fortsatt fullt upp och ingen lust att sitta vid datorn. I fredags var mitt jobb med och sponsrade en basketmatch. Mille hade sagt under jullovet att han vill spela basket. Så jag tänkte att Mille skulle få följa med och se vad det handlar om =) Hela familjen plus Fanny och Elias gick på matchen och det var riktigt lyckat (förutom att Mille grät på vägen ut för HAN ville ju SPELA). 
 
 
Igår var jag och barnen på badhuset för plask- och lekpremiär med Adam och Jessica. Jättekul var det att få bada med lillkillen, och hans mamma såklart!
 
 
Lite nytt på jobbfronten också. Jag har fått fler utmaningar och blir förbundets internationella samordnare. Det var den tjänsten jag sökte och inte fick för två år sen. Jag blev istället sekreterare och sedan kommunikatör, vilket jag fortfarande är, men nu när en kollega slutar tar jag över ansvaret. Hihi, den som väntar på nått gott... och härmed är jag jobbets potatis, fungerar till allt. 
 
 
Nu väntar jag och Amelia på att de andra ska vakna så att vi kan göra nått kul; baka muffins om Amelia får bestämma, åka skridskor om jag får bestämma =) 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: