2014-03-17
 20:42:28

Familjen med gälar

Idag var det dags för simskola igen. Vi börjar seriöst kunna det där med att bada på badhuset nu. Lars jobbar i Åre och därför tar jag med mig båda barnen på deras vardera simskola, plus att vi var där i lördags och badade i 6,5 timmar. Idag var vi således där för fjärde gången på åtta dagar. Simtagen börjar sitta rätt så bra för Amelia. Hon har fått en våtdräkt för att hon fryser så hemskt i stora bassängen. Den gör att hon flyter lite bättre också, vilket gör att det blir lite enklare för henne att simma, något jag tycker är okej i början när hon ska få tekniken att sitta. Idag klarade hon fyra längder utan hjälp, men med vila emellan. Själv försökte jag mig på, men misslyckades med, voltvändning. Mille var den som hade simskola, men han påstår att han bara lekte "under hökens vingar kom" =) 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: