2014-02-16
 09:48:11

Pimpelpremiär på #TBT

Igår var det dags för pimpelpremiär på Tjärnbergstjärn med moster, Crippe, Adam och moffa. Det var även skoterpremiär för mig och barnen så det var roligt, vi hade med oss både den stora och den lilla skotern. 
Amelia fick sin första egna fisk och var stolt som en tupp. Den ska dom få laga till middag ikväll. Lars fick såklart ingen fisk och min höjdpunkt var nog den grillade hamburgaren jag åt till lunch. Barnen ledsnade efter lunch och följde med moster till Mårdsjön. När vi hämtade dom hann jag med lite Adammys också innan han somnade på min arm =) 
 
Mille hittade ett älgpass längs skoterleden och självklart fick han provsitta
 
Amelia rensar sin röding
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: