2013-09-12
 21:37:37

Fantastisk jobbvecka

Ni som har instagram har hängt med på att jag har haft en fantastisk jobbvecka. Först så sjösatte jag och Linda vår nya hemsida. 
 
 
Dagarna efter åkte jag och vår inhyrda fotograf ut bland skolorna och programmen och fotade till vår kommande programkatalog. Fantastiskt kul. Lättklickat dessutom då hon också är tränings-, kost-, och barngalen.
 
 
Idag hade jag häcken full när Linda kallade till avstämning inför katalogen. Konstigt tänkte jag då vi nyss påbörjat arbetet. När vi sitter där och planerar kommer alla kollegor i korridoren in i hennes rum och förklarar att jag minsann inte kan fylla 30 och komma undan att fira det. Så jag blev bortrövad till vår fordonsutbildning där jag fick köra slalom och trava pallar med hjullastare och köra och backa lastbil med släp. Så himla roligt. Lastbilen leder min tunga-fordon-som-jag-har-kört-lista på 22 ton. Hjullastaren kom in tvåa med 12 ton. Grävmaskin har jag kört på vår maskinförarutbildning i Bräcke, den hamnade vips på en tredje plats på 8,8 ton. Kuuuul! Sen satt vi på Winston Sail i finvädret och åt middag på Dalwhinnie. Vilka otroligt roliga och omtänksamma kollegor! 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: