2013-09-21
 18:52:00

Cojones

I morse åkte jag och barnen ner på stan för att undersöka vem som blev årets Birgerstaty. Birgerstatyn som elever från mitt jobb målat kom tvåa så det var ju superkul. På stan hann vi också kika på getter, alptackor och en kanin. Plus köpa lördagsgodis. 
 
En av alla Birgerstatyer, dock inte den som tillhör mitt jobb. 
 
Sen på eftermiddagen åkte Lars och barnen till en kompis och jag till gymmet. Där hade jag målet att marklyfta Lars kroppsvikt och tro på tusan att jag slet upp skivstången på 85 kg tre gånger. Sen ringde jag Lars och berättade att han har en tjej med kåhånas, som Anders Bagge kallade det igår under Idol. Nu har jag räknat ut att jag lyfte 149% av min kroppsvikt. Lars har maxat 130 kg vilket är 152% av hans kroppsvikt. Så, då har jag gjort det och kan återgå till mer funktionell träning =) 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: