2013-09-01
 08:51:47

Badet igen

Igår agerade Lars flyttgubbe och hjälpte Matte att flytta. Lars hade pratat hela veckan om att jag och barnen skulle hjälpa till, men jag förstod inte riktigt nyttan med att ha två små barn springandes i trappor och vara snubbelfaror för de som bar tyngre grejer. Så jag och barnen åkte till badhuset istället =) 
Vi åkte hemifrån kl. 10.00 och var hemma strax efter 17. Det kallar jag en lyckad dag alltså. Vi åkte rutchkana, lekte lekar och jagis, hoppade trampolin, övade på simsätt, dyk och allt annat däremellan. Så himla kul. Dom är så självständiga och så vana att bada nu att det är en ren fröjd att se dom i vattnet. 
Efter att barnen somnat tog det inte mer än fem minuter innan jag själv sov i soffan. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: