2013-03-18
 20:40:07

Hakuna matatahelg

Som ni säkerligen har sett på fejjan så har jag och Jessica varit i stugan i helgen. En kvinnor kan-helg med hakuna matata-tempo. Pretto-jag är ju inte så bra på att åka iväg utan barnen utan vill ju att dom ska få uppleva samma saker, men nu hade dom en "pappahelg" och ska ha en "mammahelg" till helgen (ja, jag utövar mitt säljsinne på barnen, det var minsann ingen som sa nått över att jag och moster åkte iväg utan dom). Så Jessica och ovana jag kunde stanna skotern vart vi ville på fjället, slänga upp fötterna på dynan och luta oss tillbaka och njuta av utsikten. Och bilder blev det när vi inte hade något bättre för oss. En toppenhelg full av skoterkörning och avslappning. 
 
Jessica med Anarisfjällen bakom sig
 
Pistad backe?
 
Haaaakuna maaaatata
 
Häftig natur på väg upp mot fjället. Men vem har lämnat sina fotspår i snön? Lodjur eller björnen som vaknar tidigt?
 
Och så lite instagrammade bilder från helgen
 
Oviksfjällen bakom mig.
 
Powernap utanför stugan. Här var det rävspår morgonen efter.
 
Jessica efter att hon fick hjälpa till och slita upp min skoter på en lägda. Tack.
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: