2013-06-29
 06:43:52

Skämt?

Vet ni hur dåligt det går för mig att väcka barnen kl. 06.00 varje morgon? Jättedåligt. I 10 minuter puttar jag på dom, babblar och sjunger vackra morgontrudelutter. Till slut kanske dom öppnar ögonen, annars får jag bära dom till soffan så att dom vaknar där. Så nu när vi är hemma i helgen tänkte jag att dom skulle få välförtjänta sovmorgonar. Vad händer då? Jo, dom väcker mig 05.50. Herregud! 
 
I helgen är vi hemma. Jag tror att det är tredje eller fjärde helgen vi är hemma i år. Snacka om ovant, men härligt. Amelia är van att vi åker iväg på helgerna, redan i onsdags packade hon två påsar kläder och var redo att åka till Sundsvall. Men så långt ska vi inte. Vi ska till barnens semesterönskemål - Stugun. 
 
Nu vill Mille spela spel på datorn. Men först ska jag visa hur vi har sett till att barnen är så duktiga på att fiska. Jo, vi har hängt blytyngder på fiskespöna, och sen roar dom sig i stugan med att öva på svingen. 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: