2013-07-07
 19:29:15

World champ

Skulle solning vara en VM-gren hade jag varit svår att slå. Jag är faktiskt väldigt bra på att sola om jag får säga det själv. Imorse klev vi upp till finväder. Barnen i poolen och jag i solstolen. Sen gick solen i moln. Då åkte barnen till framor på äventyr och jag till gymmet. Lagom tills vi alla var hemma igen var himlen blå (och gul, hihi). Barnen i poolen... och ja, jag i solstolen. Det är nog bra med soliga dagar för mina stresshormoner, för har jag ingen anledning att sitta i en solstol är det vardagsmåsten i 120 knyck hela dagarna. Efter att solen gått i moln var det meningen att vi skulle hälsa på moffa, men med molnen kom regnet och vi nöjde oss med soffan istället. Nu är alla slut som artister, barnen håller på att somna och jag ska göra detsamma. God natt! 
 
Japp, poolen är för liten. Eller nej, flyttprylarna är för stora. Nu är dom urblåsta och redo för en solig semester.
 


Lina

Jag ÄLSKAR också att sola! Eller ja, oftast läser jag eller lyssnar på poddar men ALLTID i solen. Dock så vet man ju att det inte är så superbra så jag försöker vara i skugga ibland och jag smörjer mig jämt, med spf 30 på stora delar av kroppen.

Njut sommaren. Speciellt ni som bor i Ö-sund! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: