2013-07-27
 15:17:00

Storsjöyran 2013

Igår åkte mina små baaaarn till Stugun för att leka med Jessica och Crippe en hel helg! Jag saknar mina baaarn. Fast dom har det ju fantastiskt där så jag lever med det i åtanke :) Plus att tills idag har Jessica dokumenterat vistelsen väl på Facebook, jag tror att dom är och badar nu men väntar på nästa rapport. 
 
Jag och Lars vi yrar istället. Igår var vi in med Elias. Vi gick runt och kikade på det mesta och det var riktigt lyckat. Crippe och Jonas hängde vi med större delen av kvällen också! 
Det var även en spännande upplevelse att gå med Elias som jobbar på Jack n' Jones, han har nämligen sin egen lilla Fan club och en tjej kom fram igår på tivolit och satte händerna mot kinderna och skrek högt att han är sååå snygg! Haha!
Lite folk var det, inte alls som när jag var ung och det var ett tjockt publikhav framför scenerna och korvstoppning vid järnvägen när man gick mellan scenerna. Det var ju behagligt för oss men tråkigt för yran och artisterna. 
 
 
 
Gårdagens fundering: om kommunen går in och sponsrar yran (baserat på kommunloggan vid scenerna), har jag som medborgare då betalat för kalaset två gånger när jag har köpt inträdesbiljetter? Snålmadde klurar...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: