2013-07-21
 22:40:51

Rasta loose

Imorse vaknade jag och kände att jag ville hitta på något skoj. "Hmm, vi kan åka med allt skräp i släpvagnen till tippen och sen laga bilen" sa Lars. Skojig kille. Så vi åkte till tippen som var stängd och sen till gymmet, hem och så fixade Lars bilen.
Sen kom barnen hem från Moffa och berättade att dom tänkte sova där. Jahapp, då stod vi där, helt utan planer och utan barn. Det ska man ju inte klaga på som förälder, men vanligtvis har man ju något bestämt när barnen sover borta. Så jag frågade Lars igen vad vi skulle göra för skoj nu. "Ja, vi kan ju panta och storhandla". Hahaha. Jag dööör. Men sagt och gjort, vi pantade, men hoppade storhandling och handlade snacks för panten som om vi var tonåringar igen. Sen har vi varit hemma och tittat på film. Uppfinningsrikt va? Jag tror inspirationen försvann med blåsten, men det känns inte helt fel att ladda med energi inför en solig vecka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: