2013-07-20
 19:42:43

Kalas och sånt

Hej hopp! Nu har det varit tyst i veckan. Det här var vår första semestervecka och jag har då aldrig varit så immobil. I tisdags åkte jag och Therese (som då var hemma) på någon slags matförgiftning och jag blev liggandes i soffan i två dagar. I torsdags var vi och hälsade på hos Jessica och Crippe i Stugun. Och igår var veckans höjdpunkt, nämligen mitt 30-årskalas. Vi höll till i pappas kvarterslokal tillsammans med släkt och goda vänner, vi  åt gott och umgicks tills det var dags att ta ett varv på stråket. Ett riktigt lyckat kalas och jag är otroligt glad över att alla kom och gjorde kvällen så bra. Bilder hade jag tydligen inte tid att ta så jag bjuder på en på kidsen och en av Birgerstatyerna på stan (mitt jobbs staty såklart). 
 
 
Nu sover snart barnen och jag ska dansa soldansen!
 


Therese Olsson

och vi tackar återigen för ett lyckat 30-årskalas! Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: