2013-01-17
 20:57:37

En vanlig kväll...

Vad vore livet utan barn?
 
Hur gamla är mina barn egentligen?
Jag och barnen tog ett bad tillsammans innan dom skulle lägga sig (Lars var inte hemma). Jag duschade lite längre än dom och när jag kommer ut till köket sitter dom och äter kvällsfika, en varsin pannkaka nerstoppad i en kaffekopp! Amelia kommer fram till mig med deras handdukar "Mitt förslag är att du hänger upp dom här". Jahopp, aj aj kapten =)
 
En två-årings funderingar
Mille ligger i sängen och ska sova när han i vanlig ordning surrar öronen av mig - "Förut. När jag var i din mage. Då jag åt i din mage. Då skar du min pannkaka."
Jag gjorde ett snabbt försök att förklara hur det går till.. men han var bestämd, han fick hjälp att dela pannkakan i bitar. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: