2013-08-28
 20:36:15

Premiär i simbassängen

Idag var det dags för simskola för båda barnen. Det var ju passande att de kunde köra samma tid i varsinna grupper den här terminen. Mindre bra för stackars mamman som inte får simma då badet kör simskola i alla banor på onsdagar, typiskt! Jag uttryckte mitt missnöje till Amelia som hon försökte muntra upp mig med att jag kunde sitta ute i solskenet och sola istället (ni kommer ihåg sommar-mantrat, barnen i poolen och jag i solstolen). 
Hur som haver så var barnen very excited, vi kom dit en kvart för tidigt och det blev en plågsam väntan för den minsta av oss. Sen gjorde instruktörerna missen att stoppa nybörjargruppen i den djupa delen av bassängen, så de fick bära på Mille och två andra barn större delen av trekvarten. Ingen bra verksamhet och de verkade inse det själv och planera för omorganisering till nästa gång. När vi körde in på parkeringen till Brunflobadet/Klanghallen möttes vi av en stor hög is/snö som ismaskinen kört ut, så vi passade på att ha lite snöbollskrig :)
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: