2013-04-10
 19:36:28

Slut som nöjd artist

Men nu är jag helt färdig. Kroppen är helt lam och benen värker. Idag hade vi gymnasiemässa för årskurs åtta i Sporthallen. Jag var där sedan igår och förberedde. Herrejesus vad makalöst det blev. Igår var det en idrottshall och idag en mässa med 25 montrar, en scen för presentationer, ett band och en gästföreläsare. 800 elever kom, läktaren var fylld tio minuter innan portarna ens skulle ha öppnat. Jäklar vad häftigt. Det var en rolig erfarenhet, att planera och utföra ett sånt evenemang, men jäklar vilket arbete för fyra timmars mässa. När allt flöt på var det ju för tusan dags att stänga. Vill ni få ett gott skratt eller sätta kaffet i halsen vid frukostbordet kan ni läsa ÖP. Herrejesus, av de 20 bilder dom tog när jag blev intervjuad måste dom ha skrattat gott när dom valde ut den dom stoppade i tidningen. Jag bjuder på den. Varsågoda =) 
 
Träningspasset jag fick igår under sex timmar. Bära, bära, bära
 
Jippi, jag fick hoppa in och sköta ljudet under presentationerna (enda bilden från idag)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: