2013-04-14
 19:43:49

Många avcheckade ärenden

Den här helgen är den första på typ två och en halv månad som vi har varit hemma. Jesus, vilken ångest jag hade, men helgen blev riktigt lyckad med många ärenden uträttade. 
I lördags tog jag med barnen till gymmet och sen shoppade vi "stubblar" på Stadium och hann säga hej till Elias på Jack & Jones. Sen letade vi fram cyklarna till barnen, tvättade vi bilen och blev bjudna på middag hos Gunwor. Där stannade barnen över natten medan jag och Lars umgicks med några kompsiar på Frösön. Sen tog vi sovmorgon till kl. 10 när barnen knackade på dörren. En stund senare kom Jessica & Crippe som slog följe till Coop för lite shopping. Efter det kom Lars kompis och hans två barn över och lekte. När dom åkte hem sprang jag till Lasses medan resten av familjen tog bilen för lite bildammurblåsning och dusch. Så, det var typ det. Nu har jag strategiskt nog inte placerat mig i soffan utan tänkte hinna plantera om blommor innan Lars kommer hem med hans senaste blocketfynd. Barnen ska få en våningsäng - det blev liksom oundvikligt när Mille håller på att växa ur sin. Den ger förhoppningsvis mer lekyta i deras rum också. 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: