2013-04-21
 08:59:06

Grillpremiär

Igår körde jag och barnen en favorit i repris. Först gymmet, sen Stadium. Där köpte barnen en varsin skateboard. Amelia räknade ihop pengarna i sin plånbok i måndags och fick till nästan tre hundra kronor, men eftersom mynten bara är intressanta försökte hon ge sedlarna till mig. Då berättade jag att hon kunde köpa två skateboards för pengarna och då ville hon köpa en till sig själv och en till lillebror. Sen tog vi en snabbis förbi Elias på Jack & Jones och försökte hälsa på Jessica på jobbet, men hon skulle precis luncha. 
På kvällskvisten bjöd vi Matte på grillat. Säsongens första. Vi hade precis hämtat kött från styckaren, så entrecôten var så färsk som den nånsin kan bli. Smaskigt värre. 
 
 
Min stora höjdpunkt var däremot att jag lyfte Lars på kvällen. Jag gav det några försök för ett och ett halvt år sen (här) och klarade det inte. Men nu serni! Nu blir det jag som här honom över tröskeln den dagen det beger sig =)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: