2012-11-17
 08:24:55

Ungdomspoäng

Oj oj oj, igår plockade jag ungdomspoäng ska ni veta. Först tog jag en snabb afterwork med kollegorna. Dock utsattes jag för en mildare grad av mobbing och utskrattning när jag beställde en Pepsi Max. Sen hämtade jag barnen och så bjuppade vi Lars kompis på inbakad köttbit med klyftpotatis. Sen var det dags för Breaking Dawn part 2 med Jessica och ett gäng tjejer. Det var alltså här jag plockade ungdomspoäng. Däremot så blev jag av med några poäng när jag, pensionär style, tog med mig motorvärmarkabeln och ställde mig på min jobbparkering. Men ack så varm å go bil jag hade när jag åkte hem =)
 
Nästa helg plockar jag och Jessica mer poäng i Stockholm! Fortsättning följer...! 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: