2012-11-07
 19:40:00

Tittut!

Hej på er! Alltså jag får be om ursäkt för den urkassa frekvensen på bloggandet, men jag sitter så sällan vid datorn när jag är hemma. Hade jag gjort det hade jag kunnat dokumentera våra dagar oftare. 
 
I helgen skaffade vi oss en ny skoter. Samma modell som tidigare men en årsmodell nyare och därför ny motor och dessutom få mil körda. 
 
 
Vi hade tidigare pratat med Mille om att när han blev stor skoterpojke, så skulle han precis som Amelia, sluta med nappen. Jag och Lars hade uppfattat dealen som att när Mille fick en ny hjälm och skoterkörarsäsongen började så var det bye bye napp. Så blev det inte. När Mille såg skotern jublade han och kastade napparna i vädret. Sedan tog han in dom och slängde dom i papperskorgen. Sedan dess har han gått till diskstället två gånger för att reka nytvättade nappar, men nöjt sig med att inte hitta några där. Så han är nappfri sedan i lördags. Jesus så förvånansvärt enkelt det blev, vi är lite paffa på sätt och vis! 
 
 
Amelias öron blir inte mycket bättre. Hon tryckutjämnar några gånger per dag. Jätteroligt tycker hon. Så här snajsig ser tillställningen ut =)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: