2012-11-17
 16:27:00

Badhuset

Idag hade vi äran att få hänga med "motte" på badhuset. Herregud så stora barnen har blivit. Det var så roligt att få se dom plaska omkring i vattnet, ta hand om varandra och bara må gott. Tusen tack för att du hängde med, Jessica! Det blev inga bilder men jag kan visa ett på en nöjd stor skoterkille som väntar på mer snö. 
 
 
Jo förresten, jag tog ju en bild när Amelia lärde Mille att e-posta till Lars eftersom att han är i Stockholm i helgen.
 
 
Nu har ju såklart barnen däckat. Jag som hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll istället. Jaja, dom får väll natta mig när jag blir trött istället för tvärtom.
 
Mille har fått prickar längs ena mag- och ryggsidan. Jag har tagit det för mollusker, men nu börjar jag bli rädd att jag blåögt nog förbisett vattkoppor. Men då hade väll dagis sagt till. Mollusker får det va, många dessutom, tillsvidare. 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: