2012-06-19
 09:27:52

Sjukstuga

Vill ni ha ett misslyckat recept på en snabb tur till tandläkaren? Åk till Odensala när tandläkaren har flyttat till Campus. Det gjorde jag och barnen idag när Amelia var superexcited över att gå till tandläkaren. Nå väll, vi tar det sen, ny tid och rätt plats. 

Idag är jag och barnen hemma. Mille och jag har ärvt Lars man cold. Mille har feber och jag tar det som en kvinna och är lite lätt trött och har halsont men still going strong. Jag skyller faktiskt på fotbolls-EM. Hade det inte varit för de sena matcherna hade jag gått och lagt mig i tid och varit resistent mot elaka mansförkylningsbakterier. 

Jag har tydligen börjat lägga saker på biltaket. Och glömt bort dom. Väldigt onödigt. Förra söndagen la jag plånboken på taket, lyfte ur barnen ur bilen, glömde plånboken som följde med Lars till Kaxås och ramlade av i Tulleråsen på vägen hem. Två snälla själar levererade plånboken till stan tre dagar senare. Uppenbart att det var årets händelse i Tulleråsen. Igår skrev jag under en avi, tog med barnen till posten och lämnade såklart både avin och plånboken på biltaket. Väl framme på posten såg jag plånboken på taket, fick vända om, och hittade avin mitt i korsningen vid vår utfart. Pjuh. No more biltaksäventyr!

Avin var till min nya telefon som var försenad för att batteriluckorna var defekta. Finally tänkte jag, åkte hem och öppnade paketet och ser att dom levererat telefonen utan batterilucka. Nödvändigt? Nej. Haha. Tur att min telefon fungerar hyfsat för tillfället. 

Nu, mys och kurering i soffan.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: