2012-12-30
 08:39:49

Tillbaka i morgonsoffan

Sådär, nu sitter jag och barnen här i soffan igen, framför en brasa och Lejonkungen.
Barnen har vaknat så glada och utvilade varje morgon när jag slipper väcka dom kl. 6.00. Haha, vi vuxna är lika glada och utvilade vi med för den delen!
Igår var vi in till stan och tvättade och uträttade lite ärenden. Vi hade förväntat oss en decimeter nysnö när vi kom tillbaka, men så var inte fallet. Nu är det plusgrader istället. Skit. Kanske bra för lederna dock.
Jaha, idag är schemat öppet igen. Tror jag. Kanske besök, docksängsmålning lite fix och donande. Ingen stress i vart fall :)

Nu ska jag fortsätta läsa Arnold Schwarzeneggers toktjocka The new encyclopedia of modern bodybuilding så jag verkligen når mitt Biceps 2013-mål. Schysst av min kollega att låna ut en bok praktiskt taget innebär träning bara av att bläddra i den. Den är nästintill en decimeter tjock!

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: