2012-12-13
 20:36:48

Storhogna

Tisdag och onsdag var jag med jobbet i Storhogna. Jag skulle kunna jobba i Storhogna varje vecka. Tisdagen började med fika, ett cirkelpass, simning, bubbel, bastu och spring i snön. Kvällen avslutades med musiktävling och julinspirerad femrättersmiddag. Onsdagen började med ett simpass och bubbel och fortsatte med arbete. Jag som är lätt besatt av träning räknar alltså ihop tre simpass (simmar när Amelia har simskola varje måndag) och ett fyspass idag trots en dags vila. Och nu när vi ska vara hemma i stan kommer jag att kunna klämma in minst två pass på gymmet till. Biceps 2013, here I come! Jaja, nog om mina bamsiga bulor på armarna, här får ni lite snöiga bilder! Haha.
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: