2012-12-26
 08:52:19

Primitivt värre

Vi har fortfarande inte fått till vattnet i stugan. Förresten, när jag säger vi menar jag Lars. Han höll på hela dagen igår. I ett tredje samtal med förre stugägaren fastställde dom att elslingan i vattenledningen är för kort. Därför kommer han hit idag och hjälper till med isproppen.
Vi har i vart fall haft vatten i badrummet i gäststugan så helt strandsatta är vi inte. Men jag ser fram emot att kunna slå igång kranen i köket kan jag säga.

Barnen har åkt skoter och kälke, lekt och målat docksängen dom fick av Gunwor. Jag och Moffa har påtar på med diverse. Han höll på dö när jag körde ett hemmagympass med barn och julmust i påse som vikter :) ska de va så ska de!

Nu tittar jag och barnen på lejonkungen som vanligt och väntar på att dom andra ska vakna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: