2012-12-29
 08:06:37

Fullmåne

Yes, det var fullmåne inatt. Sov ni också som en kratta så bjuder jag på den förklaringen. Jag kunde inte somna och när jag väl hade gjort det vaknade jag av att Milles blöja hade läckt. Så vi fyra som delar på en 180:s säng låg utspridda på kanter och fotändan. Himlarns tur att vi ska hem till tvättstugan idag. Handla mat inför nyår och nästa vecka ska vi också göra.

Igår tillbringade vi mest hela dagen ute med skottning, skotertur runt byn och pulkåkning. Barnen har inte velat köra skoter runt gården då det är lite väl trångt och kräver mycket styrning, men nu har modet kommit och barnen slåss om vem som ska få köra. Amelia klarar det fint men Mille kan inte svänga utan bara gasa så honom får vi åka med.

Näe, fy så trött jag är. Kaffedags. Ha en bra dag! När vi kommit hem får ni se bilder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: