2011-09-04
 20:21:02

Sluta med nappen?

Läste ni i LT:n i onsdags(?) om hur en tjej slutade med nappen och skickade dom i ett paket till Birger (det lilla Storsjöodjuret)? Och sen hade hon fått ett Birger gosedjur... Jag drog historien för Amelia, men hon tyckte att det var det knäppaste hon hört! Så jag sa inget mer... jag föreslår nog för ofta att hon ska sluta med nappen. Men i torsdags sa hon helt plötsligt att hon skulle skicka sina nappar till Birger! "Jaha, va kul" sa jag.. och lämnade taktiskt konversationen där. Nu ikväll innan läggningen sa hon igen att hon ska skicka dom till Birger. "Jaha" sa jag "men då behöver ju inte du ha dom nu när du ska sova, och så skickar vi dom till Birger imorgon så kan du får ett gosedjur av honom för att du ska sluta med tutten!". "Näää, jag ska ju bara skicka EN tutte!". Suck, överlistad av en tre-åring. Tydligen behöver han inte mer än en napp. Och Amelia fortsätter med tutten. 




Lina

Haha, va listigt!



Men börja med att trappa ner nappen: bara i bilen, soffan och sängen. Sen bara sängen och bilen, sen bara sängen och till sist inte alls. Vi är vid att Bella bara har nappen i sängen då hon ska sova



PUBLICERAT: 2011-09-09, 07:49:34 | URL: http://linabackstrom.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: