2011-09-19
 19:32:33

Little Mr Moody

Kan bara konstatera att Mille har blivit en liten protest-prupp! Han lärde sig att säga att kommunicera riktigt bra med oss för två veckor sen och allra bäst lärde han sig att säga ifrån. Och det har han tagit fasta vid. Han säger ifrån hela tiden. Suck. Men men, det är ju bra att dom har en egen vilja =)



Förutom det kan vi även konstatera att det här har blivit en helg blogg. Det har inte funnits så mycket att rapportera på veckorna. Och för att hoppa helt till ett annat ämne har jag bestämt mig för att förverkliga min företagsidé om att starta barnvaktsuthyrning. Jag har ju ett vik nu och jag har bestämt mig för att satsa på min idé som jag inte alls kan släppa och som jag verkligen vill sätta i sjön. Så nu vet ni det också. Och glad som tusan är jag för det =)


Eva

Actionbilder låter som en utmaning. Men roligt! Hör av dig :)

Vad spännande det låter med din företagsidé. Tycker jag du gör helt rätt att satsa på.

Och grattis till den nya synen förresten. Härligt att det gick så bra!



PUBLICERAT: 2011-09-21, 17:46:00 | URL: http://evali.blogg.se/
Jane

Det e så kul å prata med Mille på dagis, han är verkligen en bestämd liten kille måste jag säga- Och lite avvaktande :-)

Idén du har verkar ju superbra Madde! Vill du ha en kompanjon så har du en här! :-)


Eva

Men vilka erbjudanden du kommer med! Jag tycker det låter hur roligt som helst, så ja, jag är intresserad. Jag kan designa en logga (photoshop/illustrator), men jag kan (nästan) inget om web-design, med koder, osv. Och jag kan inte påstå att jag har mycket erfarenhet av liknande uppdrag (bara så du vet). Men jag är absolut intresserad. Maila mig, eller ring (du har kvar mitt nr?), så kan vi diskutera mer.



PUBLICERAT: 2011-09-22, 08:07:06 | URL: http://evali.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: