2011-10-09
 09:11:40

Helg

Sjuka barn
I fredags fick Mille feber. Nu på söndagsmorgonen har dom bytt av varandra, han är pigg som en mört och Amelia är opigg som någon annan fisk. Till saken hör att Amelia i torsdags fick en prick på kinden. Sen fick båda två tre prickar var på ena handen och idag fick Mille en prick på kinden. Helt sjukt att dom har fått prickar på samma ställen. Jag hoppas att det är vattkoppor, men vi få väll se. Vattkoppor brukar väll starta med feber, men prickarna kliar inte.

Firmafest
Igår var jag och Lars ("Polle" som han tydligen heter på jobbet eftersom att han kör Polaris) på After Work hos Lars nya chef. Supertrelivgt gäng och en lyckad firmafest. Vi började med en tävling där pistolskytte var första grenen. Jag var runt den tioende att skjuta och var bland de få nyktra så jag var den första som träffade och lyckades få ner 2,5 ankor på fem skott. Skitkul! Jag hamnade trea i hela tävlingen men blev utsedd till kvällens Superstar tackvare skyttet. Andra extra priser inkluderade kvällens Kalv och kvällens Psykare.  Jag och Lars åkte hem vid halv elva och planen var att jag skulle släppa av honom på stan men jag hade en sovandes Lars brevid mig när vi kom hem =) Mamma var här med barnen och herregud så nöjda de var trots feber. Sov som stockar gjorde dom också med momma på en madrass mellan dom. 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: