2011-10-28
 21:00:51

Han sa ja!

Jo. Jag ska förnya körkortet. För att jag inte behöver ha noteringen om glasögonkrav längre. Vad trodde ni? Att jag behövde förnya det för att jag är gammal och det har gått tio år sen sist? Nähä ni, inte en chans. Inte förrän i januari :)
Hursomhelst så kostar det 150 kronor att få ett nytt körkort.
Så jag sa till Lars att det är väll lika bra att vi gifter oss innan så sparar vi 150 spänn jämfört med om vi gifter oss senare. Och han höll med. Alltså: Jag friade och han tackade ja till att leva tillsammans i nöd och lust tills döden skiljer oss åt. Fortsättning följer.

 


moran

Hur många öl gick det innan?

Ha HA


Anonym

Tappade s:et i morsan nyvaken


Anonym

Låter som en väldigt bra anledning tycker jag:)))


Jane

hahaha va romantiskt ;)



PUBLICERAT: 2011-10-30, 12:59:43 | URL: http://jeins.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: