2011-11-21
 18:39:01

Krokodiler å sånt

Lite sen uppdatering, men jag kan rapportera att vi har haft en superhärlig helg. I lördags bjöd vi Jessica, Crippe och moffa på middag och igår var vi på badet. Mille verkade så stor jämfört med sist vi var där. Han sprang omkring bland rutchkanorna på eget bevåg och kaxade till sig rätt rejält.
That's it. Inga bilder. Personligen såg jag inte klok ut på bilderna från badhuset =) 

Jag ska faktiskt göra ett till försök att gå de där kurserna i fotoredigering och grafisk design. Vi får se om jag får till det så att jag kan plugga i januari.

Någon annan som pluggar för fullt är Amelia som valde nya appar att ladda hem till min iPhone igår och nu försöker lära sig färger och djur på engelska. Nyss skulle hon säga "crocodile". "Krock-å-de-gå-ba" var vad hon sa =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: