2011-11-07
 20:50:56

Coolt!

Fy fasiken va coolt mitt jobb är. Idag hade vi politikermöte och jag ska inte skriva så mycket om det här, men det togs ett stort beslut som man har kunnat läsa om i tidningen idag. Så om ni har läst artiklar om en nystart för någon slags gymnasieutbildning i ett närliggande område där det byggs mycket villor nu för tiden så har ni läst mitt pressmeddelande =) Ballt! Det är så jäkla häftigt vad man får utvecklas på jobbet och det förtroende man får. Att dessutom sitta på en ledningsavdelning gör ju att jag lär mig saker om så många olika områden, får vara med och påverka saker och ting, ta beslut och testa på mycket nytt. Det roligaste är nog att jag får marknadsföra den här nya skolan som det står om i tidningen idag. Jaja, det var luddigt skrivet (för att jag inte vill att man ska hitta min blogg om man googlar ämnet) men idag var ett rejält uppsving i höstmörkret! 

Sen så hade vi den mest avslappnade middagen hemma på länge som toppades med ett bad för alla mina tre barn (haha) och mys innan läggdags. 

That's it, livet på en pinne! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: