2011-05-28
 19:03:06

Vi drog ner på stan

Yep. Idag var jag och barnen på stan. Mille sov från början så Amelia fick testa på lite olika lekparker/ställen på stan. I badhusparken vaknade Mille men han ville inte alls leka. Eller, han ville inte vara på stan överhuvudtaget. Inte ens hemvärnets musikkår gjorde saken bättre. Han grät konstant i kanske en halvtimma (fast tiden brukar automatiskt gå långsammare när gråt är på tapeten) tills jag, efter att ha testat allt, tog av honom skorna. Då blev han jättenöjd. Så även om jag fick hoppa över outlet:en hos Snö så strosade vi vidare på stan där barnen åt glass och post-glass var dom faktiskt så nöjda och möra att jag kunde rulla runt dom i vagnen och shoppa i nästan en timma innan vi tog bussen hem. Happy babies blev sleepy poo poos som somnade innan kl 19 så nu kanske jag och Lars t.o.m. hinner se en HEL film innan det är läggdags för oss också. 


Amelia gungar i badhusparken och Mille för ett väldigt långt samtal med någon i hans kortlek som han fick när vi köpte glass.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: