2011-05-31
 14:14:04

Tom & Jerry

Kl. 7 imorse kom Amelia plötsligt ihåg att vi handlade Tom & Jerry kex igår. Eftersom att jag säkert ändå kommer att hamna i helvetet fick barnen käka sina kex så tidigt på morgonen. I paketet fanns även en röd plastfigur (har ni nån gång träffat på ett Tom & Jerry paket vet ni vad jag talar om, det är precis samma sak som när jag var liten i vart fall). Amelia frågade vad det var för nått. Jag svarade att det var Jerry. Amelia går in med en skål med kex till vardagsrummet och Mille. Efter ett tag hör jag:

Amelia: Mamma, de gånitte!
Jag: Vad är det som inte går?
Amelia: De gånitte äta Hejjy!
Ha ha ha.

Nyss slog jag igång Madagaskar 2. Åh... sa Amelia... Aj lakka moomi! Ha ha ha.

Aaah.. vi har det rätt så bra här hemma, fast jag är mer förkyld med lite feber idag. Och regnet speglar liksom energinivån, det är rätt så skönt att det regnar så man slipper bli lockad att gå ut. Även om vi hade tänkt att gå till Bibblan och låna nya böcker... Imorgon kanske. 


Bilden är från i söndags, men speglar hur det ser ut här om.. ehh... jag skulle tro cirka två minuter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: