2011-05-19
 09:44:48

Score!

Jag tackar ödmjukast för att ni höll era tummar. Jag fick inte jobbet jag sökte utan dom erbjöd mig en annan tjänst. Fr.o.m. augusti är jag vikarierande Förbundssekreterare vid Jämtlands Gymnasieförbund. Jag är så otroligt glad över tjänsten som passar mig bättre än den jag sökte. Dessutom har jag precis insett att jag kommer att kunna njuta av min sista tid som föräldraledig utan att stressa över att hitta ett jobb. Det är mycket glädje innanför dom här väggarna just nu!

Och sist, men absolut inte minst. Tack för att ni höll tårna! Vi fick nämligen en till kommunalarbetare i familjen idag också! Grattis!


Jessica

Woooohoooo grattis!!!!


Therese Olsson

Grattis...vad bra att mina tummar höll:)


Linda

Vad roligt.. Grattis! :)



PUBLICERAT: 2011-05-20, 16:41:15 | URL: http://joolinda.bloggplatsen.se
Johanna

GRATTIS!!! Lycka till på nya jobbet och njut av sommaren!


Lina

Wow! Grattis från oss. Synd bara att ni inte blev 08:or :)



PUBLICERAT: 2011-05-22, 21:10:51 | URL: http://linalindstrom.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: