2011-05-17
 13:04:40

Pollen




Den senaste tiden har jag varje kväll vid läggningen av barnen blivit täppt i näsan. Då tar jag allergisprayen som jag fick när jag hade graviditets-nästäppa och så blir allt bra. Igår tändes glödlampan ovanför huvudet på mig. Under helgen, när vi var inne och skyddade oss från regnet varje dag, blev jag aldrig täppt i näsan. Vilket alltså betyder att jag har världens lindrigaste variant av pollenallergi. Jag hörde med hälsocentralen och dom höll med. Sköterskan sa även att allergin kan ändra sig till nästa år, den kanske försvinner, eller så kanske den blir värre. Det "roliga" är att Jessica har kommit till samma insikt, att hon kanske också har det. Ja, så kan det gå. Klart är att det finns dom som har det MYCKET värre. 




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: