2011-05-27
 22:13:53

Jobbet...

Idag var jag in på jobbet ett sväng. Va sjukt det känns att kunna säga så. Jag fick träffa flera kollegor, skriva på papper, planera några dagar jag ska jobba i juni/juli och så hann jag med fredagsfika. Anne-Lie tog hand om barnen, tusen tack! När jag kom hem var det första Amelia frågade om jag hade pratat med Lars. Lite udda fråga tänkte jag, men svarade att jag hade det och att han var på väg hem. Sen la hon sig ner på soffan och tvärslocknade! Man kunde tro att det var jobbigt att underhålla en barnvakt =)

Här i familjen ser vi Mille som vår lilla bäbis. Det är nog hög tid att ändra på det. Han gör sånna imponerande saker som man inte räknar med, från sin lilla bäbis. Imorse sa Amelia att hon var snorig i näsan, det betyder att hon vill bli snyten. Då tog Mille en bit toalettpapper, vänder sig om och snyter henne. Så imponerande, även om hon fick snyta till sig själv efteråt, men ändå! Imorse lekte han också duktigt med leksaksköket... han pulade på hur länge som helst och låtsas åt m.m. Han kanske inte är nån bäbis trots allt!  


Notera Amelias färg-matchande



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: