2011-05-06
 17:16:20

Där satt den!

Jajjemen. Imorse hade jag jobbintervjuernas jobbintervju. Jag slog personligt rekord (eventuellt världsrekord) då det var 9 personer som intervjuade mig. En av dom var min klassföreståndare från högstadiet. Eftersom att allt jag skriver i bloggen blir tvärtom så tänker jag inte skriva huruvida jag verkligen vill ha jobbet eller inte. Jag kan bara säga att det kom som en skänk från ovan. Tjänsten lät otroligt rolig, som gjord för mig och innehöll många utmaningar. Som chefen på arbetsplatsen sa skulle den vara "en rejäl kompetenshöjare" för mig. Det vill säga att jag har kompetensen teoretiskt sett, men inte den praktiska erfarenheten. Alla har ju lärt sig från början någon gång och det handlar bara om att en person ska inse ens potential och ge en chansen att visa vad man går för. Dessutom så var tillträde för tjänsten precis på dagen då Mille börjar dagis. Som en skänk från ovan. Håll tummarna nu för sjutton! Just det. Det var ju en annan famljemedlem (stora familjen) som också var på intervju för framtida kommunalarbete imorse. Nu får ni hålla tårna också! Tack.

Nu har jag och barnen FF, fjärtfritt. Lars är på forum. Åh så lugnt å skönt vi har det =) 


Amelia försöker vila på mattan. Mille känner igen ett mystillfälle när han ser det!



Mille slog också personligt rekord idag. Han tog nämligen 5 steg själv. Hurra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: