2011-03-18
 07:49:25

Veckans höjdpunkter

Båda barnen börjar bli friskare och friskare. Mille är sitt glada jag igen och det är jätteskönt. Mille fick även en hårklippning i onsdags och verkar faktiskt nöjd, han drar inte i håret vid öronen och i nacken längre, så han tyckte nog att det var skönt att blir av med det tjocka och "långa" håret. I onsdags grillade vi i finvädret med Matte och Henke, sen lämnade killarna mig och barnen och åkte och köpte en skoter! Och igår handlade vi hjälm till mig, den Lars hittade fanns inte i hans storlek, så det får väll bli jag som får köra in skotern i helgen (riiiiight!). Nu har jag ingen bild på skotern, så jag bjuppar på en på hjälmen.


En annan höjdpunkt i veckan var att jag kom igång med mina promenader igen. Jag är redan mycket piggare, gladare och sover bättre!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: