2011-03-02
 21:17:59

Alive and kickin'

Tonårsromantik med vampyrer och varulvar
Ja nu har jag ju inte bloggat på länge och jag kan meddela att det är så skönt att halvt vara utan dator! Vi använder vår reservdator men jag har upptäckt att det är så mycket skönare att låta datorn vara avstängd hela dagen och hela kvällen! När Lars är borta slår jag inte ens på TV:n. Istället har jag hållt mig till böcker, närmare bestämt Twilight böckerna. Nu väntar jag på att den fjärde ska komma hem i brevlådan, men det tar ju sån tid!

Mille
När hela familjen åkte på vinterkräksjukan och Mille fick den långvariga smällen har han börjat krypa istället för att skuffa sig framåt. Det var säkert skönare för magen och nu har han insett vad snabbt det går. Han ser så rolig ut nu också när hans två framtänder på överkäken kommit fram mer, dom sitter ju på samma sida. Idag hade vi äntligen efterlängtad bad-premiär och han trivdes som fisken i vattnet. Det var svårt att säga om han kom ihåg badhuset, men han gillade det iallafall!

Amelia
Amelia är fortfarande stora tjejen som är galen i allt som har med rosa att göra. Man märker att det man själv säger kommer tillbaka. Idag när vi skulle gå till tvättstugan var hon förmodligen mer exhalterad än jag, hon stod vid dörren "Kom iiiigeeeen, Mamma!", ungefär som jag låter på morgonen. Sen så får man ju passa vad man säger också. I helgen var Mille för pigg för att somna i vagnen, så jag rullade in honom igen, då konstaterade Amelia att "Vi skiter i att sova!". Oj!


Sömniga barn under sjukveckan



Kullen bakom vårt hus såg ut som en solig fjälltopp igår morse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: