2011-03-15
 20:28:22

Sjukstuga

Ja, om ni undrar vad vi har för oss nu när vi bloggar så lite kan jag berätta att barnen har varit sjuka (utan att överdriva) varannan vecka sedan januari. Med det enda undantaget att Mille är inne på sin andra vecka med förkylning och nya tänder. Nu har han i varje fall inte feber längre, så vi kan vara ute och promenera, men under vinterkräksjukan och alla andra febersvängar har vi inte ens lämnat lägenheten. Stackars barn! Även om jag inte vill att vintern ska ta slut längtar jag så enormt till sommaren. Jag längtar till att vi kastar i oss frukosten, slänger på oss kläderna, öppnar altandörren, springer ut till lekplatsen och spenderar hela dagarna i solen. Det ska bli så otroligt härligt. Då kommer Mille gå och så kan han leka som han vill där ute. Fy så skön sommar vi tänker ha!

Näe, vet ni.. jag borde inte skriva så där... för ni vet att så fort jag skriver nått så blir det precis tvärtom! Kommer ni ihåg i januari när jag skrev att en dagisfröken sa att vi hade tur som hade haft Amelia hemma en vecka med förkylning, eftersom att det gick vinterkräksjuka på dagis? Och så skrev jag att bara för att jag skrev så i bloggen skulle vi bli magsjuka och då skulle jag sluta blogga... ja, där fick jag så jag teg. Man får väll se den sparsamma bloggningen som mitt infriande av löftet då..

Nu ska jag göra lite nytta! Trevlig kväll på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: