2011-03-31
 11:00:43

God morgon!

Idag hade jag tänkt att jag och Mille skulle åka på badet. Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Först så behövde Lars bilen på jobbet. Då tänkte jag att vi skulle promenera på badet. Men så har vi inget cykellås att låsa fast vagnen med så det gick inte. Att det skulle fallera på en sån liten detalj. Jag har ju lärt mig efter att mina skor blev stulna på Hälsocentralen att det inte går att lita på folk =( Hursomhelst så blev det nog bra att vi stannade hemma för jag var så trött imorse. Jag och Mille tog en promenad efter att vi lämnat Amelia på dagis och nu har jag vilat i soffan. Powernaps är grejjen! Så mycket energi man kan få av att blunda i några minuter. Förut ställde jag alarmet så att jag inte fick vila mer än 30 minuter, men så fort jag fått den där sov-spasm så visste jag att jag var pigg igen. Nu behöver jag bara ligga ner ett tag så känner jag när huvudet blir lättare och då kan jag kliva upp, full av ny energi! Det var faktiskt en artikel i tidningen förra veckan om vad nyttigt det är med powernaps. Dom kan ersätta timmar av nattsömn. Ja, that's it. Testa powernaps!

Ja just det. Idag ska Lars och Jakob skruva ihop min skoter! Jippi! 


Linda

Jag kan verkligen inte med det där med power naps! Jag måste vara VAKEN hela dagen annars blir jag om möjligt ännu tröttare. Jag kan lägga mig ner å kika på tv´n en stund för att orka dagen ut men inte sova.



Trisst de sket sig med badhuset på en sån liten sak!



PUBLICERAT: 2011-03-31, 13:09:28 | URL: http://joolinda.blogg.se/
Jane

Jag har aldrig låst fast vagnen där och den har då stått kvar varje gång ;) Bullarna såg smarriga ut, ska bli gott att prova på en. Eller två ;)



PUBLICERAT: 2011-03-31, 15:02:22 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: