2011-03-29
 16:57:03

Busy busy!

Imorse bestämde jag och Amelia att hon inte skulle gå på dagis. På schemat stod nämligen handling och bakning och då ville vi ju såklart att hon skulle få vara med. Så vi har haft fullt upp(!) idag. Vi har handlat på "Coopen" som Amelia kallar det, shoppat kläder till kalaset, bakat, dammsugit (pre- och postbakning) och haft tvättstugan. Nu står en lasagne i ugnen och magen kurrar. Mest på mig. Dom andra tjatar om att få provsmaka bullarna. Lars är värst. Amelia har också varit en värsting idag. Hon har nämligen inte lyssnat på ett ord av vad jag har sagt. Förutom när hon fick baka. Annars hade jag stora planer på att köpa en hörapparat till henne i 3-årspresent.



Amelia valde en rosa hoodie som kalas outfit. Plus rosa solglasögon och en rosa Barbie-truckerkeps. Sen blev hon väldigt missnöjd när hon inte fick en hjärtformad ask fylld med hårsnoddar och armband på Kappahl. Hon sa att moster skulle köpa den i present till henne, och en klänning (obs! ingen på Kappahl dög, varav hoodie-köpet). Milles outfit sparar vi till kalaset. Han var nöjd! Haha!


Linda

Man skulle nästan kunna tro att hon är i den berömda 3-års trotsen? ;)

Det är UNDEEERBART Madde är sjukt ironisk

Det är faktiskt så man klarar av att hålla sig för skratt vissa dagar ;)

Max har ju kommit till den värsta (vad jag tycker då iaf) av alla trotsar 5 års- trotsen å Fyy F*n säger jag bara.. tror de blir blocket nästa ;P

Förövrigt tycker jag det är helt sjukt att tiden går så fort, tycker de va nyss jag fick mms av Sonja på en nyfödd Mille å nu fyller han 1.. :)



PUBLICERAT: 2011-03-29, 22:50:44 | URL: http://joolinda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: