2011-03-30
 18:05:58

Andra bullar

Idag har jag bakat wienerbullar, eller kalljästa bullar. Mille drog in en långsovning på förmiddagen så jag hann få lite egentid ända till fyllningen skulle bres på, då bestämde han sig för att övervaka sina bullar och hålla mig sällskap. Lars kom hem på lunchen och godkände bullarna. Så när vi hämtat Amelia från dagis bakade vi fler. Vi hann t.o.m. göra chokladbollar innan Lars kom hem och Mille vaknade efter sin andra långsovning. Amelia var mer kreativ än jag när det gällde chokladbollarna. Hon gjorde chokladgubbar, en choklad-Lars och en chokladbil. Nu är det bara kolakakorna som saknas, sen är vi redo för kalas. 


Linda

Ååå! herre gud vad du bakar! Skulle aldrig orka, men det kanske är för jag inte tycker det är så speciellt kul. ;)

Jag lovade dock barna i ett svagt ögonblick att vi ska göra det nån dag, så det är väl bara bita i de sura äpplet å göra de då.. :)



PUBLICERAT: 2011-03-30, 18:09:02 | URL: http://joolinda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: