2011-07-07
 22:23:49

Lyckligt lottad

Herregud så bortskämd man känner sig dagar som denna. Jag är verkligen lyckligt lottad som har fått varit hemma med barnen så länge och nu har nog en börja-jobba-ångest kommit på besök. Det trodde jag inte. Men hur som helst, jag är glad att vi har fått varit hemma tillsammans så länge. 

Idag har vi såklart varit ute i finvädret. Vi har testat alla lekparker i området, promenerat till dagis (för att Amelia ville se om de verkligen hade semester-stängt), rengjort uteplatsen och möblerna, badat i poolen och bakat pizza (jag bakade och dom provsmakade ingredienserna). Sen när det var dags för att borsta tänderna var jag två centimeter från att trycka ut tandkräm på min egen tandborste istället för på deras. Jag tror det beskriver hur mycket action det har varit idag. 

Nu är det officiellt att Mille väger mer än Amelia. 2 hekto mer enligt vågen hemma. Två hekto mer, två år yngre och två hundra gånger så busig! 

Snart är Lars hemma! God natt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: