2011-01-20
 21:07:26

Skägg

Det har blivit mycket babbel och lite bilder på slutet. Sveriges mest fotade barn har alltså fått ett break från kamerablixten och riskerar förhoppningsvis inte längre att få epilepsi. Pjuh!

Idag var vi som sagt till Linda. Hon är jätteduktig på att inreda och jobbar på Mio. Ni kan ju gissa om hon hade det fint hemma!? Sen kom Jane och Kendra förbi och vi busade och käkade pannkakor (igen, jag vet!). Vi satt och gottade oss i hur lätt barnen skulle somna efter all action. Oj så fel jag hade. Mille somnade på tio minuter men Amelia hade i vanlig ordning en jobbig kväll. Hon har förmodligen växtvärk och kan inte slappna av. Det tar henne cirka 1,5 timme att somna varje kväll. Vi har t.o.m. skurit ner på lunchvilan för att hon ska somna på kvällen, men den timmen sömn lägger hon på morgonen istället. Det kanske rättar till sig med tiden.

Just det. Jag fick telefonen till att laddas. Så nu behöver ni inte oroa er =)

Nu ska jag se på film i min ensamhet! RocknRolla med Gerard Butler, en av mina favvos. Alltså, ska jag vara ärlig så har jag börjat fundera på om jag gillar skäggiga skådisar för att Lars är skäggig. Sjukt, jag vet! Men det är säkert så. Jessica skrev på Facebook häromdagen att hon föredrar Kevin Costner som Robin Hood. Nu var det ett tag sen jag såg den versionen och den nya var inge vidare, men jag föredrar ändå Russell Crowe. Ni ser... skäggig.


Maja

Haha, jag har också fastnat för det här skäggiga, det ska tydligen va nåt det;)



PUBLICERAT: 2011-01-20, 23:06:53 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: