2011-01-07
 14:28:29

Pulkabacken

Idag har vi tagit en tur till pulkabacken. Båda barnen var supernöjda. Sen in, av med kläder, äta rosa pannkaka, på med kläder och ut för att sova i vagnen. Amelia hade somnat innan jag ens hann rulla ut vagnen =)

Ikväll blir det tacos och Let's Dance. Tredje året vi kör traditionen nu. Men vi blir solo för Jessica & Crippe är i Mårdsjön och kör skoter. Sen ska ju Jessica jobba i Sthlm, så traditionen kommer nog tyvärr gå i stöpet i år.

Förutom det så saknar jag min iPhone. Man blir verkligen bekväm av att använda den... man kan ställa motorvärmaren, ha den liggandes med recept öppna när man kockar vid spisen, kolla väder (framtida, annars räcker det med att titta ut genom fönstret, knäppisar), kolla mailen, facebook, lyssna på musik när man är ute och promenerar... ja hur som helst så saknar jag den redan! Jag ska skicka iväg den idag och hoppas på att reparationen går undan =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: