2011-01-26
 19:31:35

Oj oj!

Alltså hörrni. Håll i hatten nu. Eller ännu viktigare, håll i stolen för annars trillar ni av den. Nu ska jag berätta nått serrni. Jag ska gå ut på lördag! Madeleine Jonsson ska gå ut på krogen. Ska jag berätta när jag sist var ute och svängde mina lurviga? 28:e mars 2009. Det är alltså nästan två år sen. Då firade vi Jessica, Earth Hour och sommartid. Ska jag berätta när jag var i salongen sist? Påsken 2009. Herregud. Det är nästan två år sen det också! Sen dess har jag bara druckit enstaka folköl. Hur ska det här gå? Eller ännu viktigare, vad ska jag ha på mig? Hahaha. Jag tror jag började förstå allvaret i att jag inte varit ut nått när mamma för två helger sen tyckte att jag skulle gå ut på krogen istället för Lars. Nu blev det ingen av oss som gick ut då, men hur som helst, säger morsan åt en att gå ut är det nog bäst att lyda =)
 


Linda

oj oj.. har Sonja sagt åt dig är de nog bara lyda! ;)



Men krogen Madde.. ska de verkligen va kul de? ;)

Jag lurar också på nå galej framöver här, jag har varit ut en gång sen.. ja ett bra tag innan Maja blev till :)



PUBLICERAT: 2011-01-26, 19:59:33 | URL: http://joolinda.blogg.se/
Anonym

Ja det är nog så som du säger.. Men man känner (iaf jag då) att jag måste få va bara Linda, en kompis, en person, en VUXEN person nån gång ibland, sen behöver det inte vara alkohol med i bilden.. men det blir liksom inte av för man känner att det är ju så mysigt att va hemma på helgerna och mysa med barna och sen lite egen tid när dom sover :)



Men J-o tycker att det är dax för mig att umgås lite mer med vuxet folk.. jag pratar tydligen lite som barna.. "jag bor ner ner den till källarn" eller "vill du också ha en applesin" tex ;) så ja de kanske är dax för nåt annat än mamma görat! :)


Maddes barnvakt

Dags att rasta syrran!



PUBLICERAT: 2011-01-27, 08:28:26 | URL: http://scrapbookbyjessica.blogspot.com/
Jane

jaa just det ja! Det har jag ju! =D

Du Madde, det kanske typ är ett litet tecken att det är dax när jag sitter hemma hos er och pratar med DIG om att du ska fråga Lars om han ska med ut på krogen när du sitter me honom i telefonen.

Jag hade inte en tanke på att DU kanske faktiskt ville GÅ UT! hahahha :)

Hoppas du får skoj. Tips: Drick drycker med låg alkoholprocent och drick SAKTA, annars blir det nog en väldigt kort kväll ;)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 11:10:07 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Jane

haha jag skulle inte ens dricka sprit om jag va du! ;)

Jag ska till åkersjön i helgen. Kika på skotertävlingar och umgås me folk från förr. =)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 11:16:53 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Jane

precis! =)

Ja men du detsamma.



PUBLICERAT: 2011-01-27, 11:25:37 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: