2011-01-04
 20:44:26

Moshi moshi

Min iPhone går inte att ladda. Typiskt. Jag får låna Lars 200-kronors-Nokia så förhoppningsvis når ni mig ändå! Och så har jag ju hemtelefon.

Idag hade vi en lugn hemmadag. Vi städade bort julen och lägenheten känns så mycket ljusare och större. Underbart! Och så gjorde vi iordning Milles säng så att han ska få sova själv nu. Han ligger långt efter Amelia som fick eget rum i den här åldern, men så är han en helt annan person som kräver närhet som hon inte behövde på samma sätt. Hon sov bäst i egen säng, men det är väll inte så konstigt om man börjar sitt liv i en kuvös och sen måste ligga i egen säng med mätapparater på sjukhuset i nästan två månader, då vänjer man sig att sova själv.

Nu är mitt jullov över och jobbletandet har dragit igång igen. Framåt går det... vi får se vad som händer framöver!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: