2011-01-17
 20:33:59

Lösenordsskydd

Ja, det har bloggats lite under några dagar. I lördags fick jag min 8:e egentid sedan Mille föddes! Gud så dålig jag är på att låta barnen vila från mig! Ivartfall så var jag på stan med pappa, Jessica & Crippe. Jag fyndade på rean och köpte mig lite kläder. I söndags fyllde Anne-Lie år och bjöd på jordgubbstårta. Idag var jag och barnen i Nälden hos mamma och Melle.

Jo... men så här är det. Jag känner att nu när jag letar arbete så vill jag inte att eventuella arbetsgivare ska bedömma mina kvalifikationer på arbetsplatsen efter vad jag skriver om min familj i bloggen. Nog för att det är positivt att dom kan få se vem jag är privat, men det får dom göra förr eller senare ändå. Dessutom så vill jag inte skriva om hur jobbjakten går eftersom att jag drar i många trådar och arbetsgivarna då kan läsa det. Så (om jag kommer ihåg det) imorgon kommer jag att sätta lösen på bloggen och skicka ut det till er som jag vet läser den. Glömmer jag någon är det bara höra av er. Vill ni förbli anonyma kan ni fråga någon som ni vet har fått lösenordet. Det är helt okej att dela med sig. T.ex. om ni jobbar på Fujjan kan ni fråga Jessica osv.
Jag tar bort lösenordet så fort jag känner att jag kan skriva fritt igen och ber om ursäkt för eventuellt krångel. Krånglar det för mycket för er struntar jag i lösen och därmed struntar jag i att berätta hur det går med jobbsökandet. Vi får se hur det fungerar. Tack på förhand!


Johanna

Hej!

Har precis börjat läsa din blogg, och vill gärna fortsätta - så om jag får så kan du väl inboxa lösen på Facebook?

Kram Johanna



PUBLICERAT: 2011-01-18, 07:43:32 | URL: http://gieken.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: