2011-01-05
 22:10:33

Jobberbjudande

Jag sa ju att saker och ting skulle börja hända! Imorse blev jag erbjuden ett jobb. Det var nämligen så att jag stod ute på uteplatsen och drog Mille i vagnen för att han skulle sova sin förmiddagslur. Så kom sopbilen och jag sprang dit med dom cirka åtta blöjpåsar som vi hade samlat ihop där ute. När jag slängde in dom i sopbilen tyckte sopgubbarna att jag var kvalificerad nog för att få anställning hos dom. Barnen skulle t.o.m. få hänga med i hytten. Ser ni? Nu händer det grejjer. Haha.

Och så vill jag skicka ett tack till pappa som kom hit med mjölk imorse. Barnen fick även yoghurt & bananer och det provsmakades på en gång till stor belåtenhet. Tusen tack, du är guld värd!


Linda

Haha.. du tog väl de antar jag? Går ju inte missa en sån chans ;)



PUBLICERAT: 2011-01-05, 22:59:02 | URL: http://joolinda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: